Teknoloji Haberleri ve Teknoloji ürün incelemeleri | Pchocasi

Anasayfa / Oyun / Euro Truck Simulator 2 Otobüs Yaması

Euro Truck Simulator 2 Otobüs Yaması

Euro Truck Simulator 2 Otobüs Yaması

Euro Truck Simulator diğer bir değimiyle ETS 2 çıktığından beri asıl olarak türk kullanıcılar tarafından çok tutulduğunu söylemek gerekir.Birçok yamalar,tır kabinleri ve daha birçok yamalar mevcut olduğu gibi her geçen gün de yeni yamaların çıktığını biliyoruz.

Bugün ise Euro Truck Simulator 2 oyunu için otobüs kullanmasını severlere ETS 2 Mod – Marcopolo G7 1600 Otobüsü SivasTur Skini paylaşarak doya doya oynayabileceğiniz çok keyifli bir hale oyunu dönüştürebileceksiniz.

Oyun içi görüntüler;

Modu İndirmek İçin Aşağıdaki bağlantıyı tıklayın indirin ve rardan çıkarttığınız klasörün içindeki dosyayı Bilgisayarım>belgeler>Euro Truck Simulator 2 >mod klasörünün içine atmanız yeterli olacaktır.Oyun çalışırken atmayın klasöre oyundan çıktıktan sonra atabilirsiniz.

Oyun modu çalışmaktadır arkadaşlar, yorumlarda yer alan kişilerin nasıl yaptığını da inceleyebilirsiniz.

MODU İNDİRMEK İÇİN TIKLA

Euro Truck Simulator 2 Otobüs Yaması
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

BENZER YAZILAR
ETİKETLER
  • ahmet

    yaaaa paint.0.dds mi ne onun parolası ne lütfen yardımcı olunnnn !!!!!

    • burak

      admin oyun nereden indiriliyor adminn

  • http://www.pchocasi.com admin

    şifre http://www.pchocasi.com Ahmet kardeşim

    • http://Website omer

      abi rar sifresi nasıl olacak burdaki linki acacazmı kopyalayacakmıyız

    • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

      admin kardeşim kaç lvl olunca fransa man galerisi geliyo.

      • http://www.pchocasi.com admin

        Merhabalar Değerli Hayri;

        Man galerisinin tam olarak kaç lvlda açıldığını malesef bilemiyoruz. Oynayıp görmek daha iyi olacaktır :)

        • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

          admin kardeşim otobüs yamasını yaparken bana şifre felan gelmedi olmuşmudur yama

          • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

            bide otobüsü alırken fransaya baktım man galerisi yok sadece scaina war lilde

  • http://Website Sadık

    Admin yolcu alabılıyormuzuyuz?

  • http://www.pchocasi.com Sadık

    ADmin Yolcu Alabiliyomuyuz Oyun turkce mı

  • http://www.pchocasi.com admin

    Yolcu alamıyorsunuz malesef,oyunda türkçe değil fakat yaması mevcut.

  • http://Website mustafa kemal

    otobüsü nereden alıyoruz.göremiyorum

  • http://www.pchocasi.com Sadık

    Admin otobus yamasını attım belgelrım mod ıcıne otobusu nerden alcaz ?

    • http://Website batuhan

      parola ney

  • http://Website İsim

    olmuyor bnde

  • http://www.pchocasi.com admin

    Parola yazının altında yazıyor arkadaşlar http://www.pchocasi.com parola

  • NAZIM CAN TUNÇ

    ADMİN MOD TMM DA OTOBUS YOK KARDEŞİM

  • http://www.pchocasi.com admin

    Otobüsü garajdan alıyorsunuz arkadaşlar

    • http://google umut

      admın hepsını yaptım galerıye gırmıyo hemen atıyo

  • http://feneryener57 NAZIM CAN TUNÇ

    hangi garajdan

  • http://Website engin

    nerden alıoz otobüsü

  • http://www.pchocasi.com/euro-truck-simulator-2-otobus-yamasi/ ömer

    admın hangı tırın garajından alıyoruz otobus pıyasada yok kardesım

  • http://Website umut can

    admin bütün tır galerilerine baktım yok nereden alcaz hangi markadan

  • http://www.pchocasi.com admin

    Otobüsü man galerisinden alıyorsunuz arkadaşlar.Eğer başka mod yaması varsa çalışmayabilir.Olmadığından emin olun.

    • http://www.pchocasi.com/euro-truck-simulator-2-otobus-yamasi/ ömer

      ya admin man galerisinde yokkı

  • http://Website DeLiSürücü

    admin ya rar şifresini verir msn?

  • http://www.pchocasi.com admin

    Rar şifresi yukarıda yazıyor arkadaşlar http://www.pchocasi.com rar şifresi

  • http://Website ömür can

    otobüs yok nerden alcaz.

  • http://www.pchocasi.com admin

    Otobüsü man garajından alıyorsunuz arkadaşlar başka mod olmadığından emin olun yoksa çakışır çalışmaz.

  • http://pchocası deniz

    ADMİN OTOBÜSÜ NEREDEN ALCAZ MAN GALERİSİNDE YOK BE KARDEŞİM

  • http://PCHOCASI DENİZ ÇOBANOGLU

    İNSAN ETS2 YE FORD TIR KOYARBE

  • http://www.pchocasi.com admin

    Ford tır yamasıda olması lazım Deniz onuda bulayım paylaşırım :)

  • http://www.pchocasi.com/euro-truck-simulator-2-otobus-yamasi/ emreeeee

    Admin bende oldu sonunda teşekkürler

    • http://crom emir

      kardeş nasıl yaptın

  • http://www.pchocasi.com admin

    Man galerisi heryerde var Fransadan alıyorduk hatırladığım kadarıyla

  • http://pchocasi egemen

    kardesm bn modu attımda arabaya nerden ve nasıl alcam acıl lyardm eder mısın

  • http://www.pchocasi.com admin

    Egemen oyunun yamasını indirdikten sonra belgelerim>Euro truck simulatör 2>mod klasörüne at sonrada başka yama olmasın,fransada man garajından alınıyor.

    • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

      admin bende 10 tane yama war bisey olmaz dimi panpa

  • http://www.pchocasi.com erol

    Kardeşim ben modu yaptım ama olmuyor neredenn yapacaz neredeen alacaz otobüsü. Man galerisindede yok. Benimki Euro Truck Sımulator2 TÜRKİYE acaba ondanmı kardeşimm.. Anlatt düzgünce kimse yapamamış baksana..

  • http://www.pchocasi.com erol

    Fransada Man galerisine gittim oradada yokki kardeşim.

  • http://www.pchocasi.com admin

    Erol başka yama varmı sende ?

    • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

      ADMİN VİDEO ÇEKSENE KARDESM YAPAMADIM NOLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

      • http://www.euroturucksimulatör2.com emirhan

        aynen admin ya vido çekk

  • bahri

    admin rar şifresi ne

  • http://www.pchocasi.com admin
  • http://www.pchocasi.com/euro-truck-simulator-2-otobus-yamasi/ furkan

    olmuyo admin man galerisine gittim yoktu baska bi mod paylas

  • http://www.pchocasi.com admin

    Arkadaşlar olan arkadaşlarımız var bende oynadım biyerde yanlış yapıyorsunuzdur.Başka modlar gelecek.

  • http://google umut

    admın neden oyundan atıo

  • http://www.pchocasi.com admin

    Umut Mod klasöründe başka bir yama varsa çakışıyor o yüzden oyundan atar.Mod klasöründeki modları silmelisin.

  • http://yok ramazan

    man galerisine baktım yok ama fransadaki galeride buldum teşekkürler

  • serhat

    admin olmuyor kardeşim ya bendemi sorun var anlamadım yapanlar var ama pf.

    • http://pchocasi berkay

      fransanın hangi şehrinde be acil lazım ve 1.2.5 te çalışırmı

  • http://www.pchocasi.com admin

    Berkay yama 1.3.1′de çalışıyor bu skin yamasıdır.Oynamak için otobüsün kendinisi indirmeniz gereklidir.Man galerisinden tır alıp denemen lazım.

    • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

      admin fransanın hangi şehrinden alıyoz onu soyle bari panpa

      • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

        ADMİN VİDEO ÇEKTE AT NOLURRRRRRR FACEDEN EKLE

    • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

      ADMİN VİDEO ÇEKTE YAP NOLURRRRRR FACEDEN EKLE https://www.facebook.com/hayri.demirkol.9

  • http://www.pchocasi.com/euro-truck-simulator-2-otobus-yamasi/ Yusuf Emir

    Admin Nasıl İndiriyruz ?

  • http://www.pchocasi.com admin

    Modu indirmek için tıklayın yazıyor yazının sonunda Yusuf

  • http://ınternet volkan

    admın poınt şıfresı kabul etmedı

  • http://ınternet volkaan

    paınt0 aas nınkı ışte kabul etmıyo

  • http://www.pchocasi.com admin
    • http://Website oğuzhan

      admin olmuyo şifre şifreyi söyle

  • http://Website oğuzhan

    admin şifre ne söyle

  • http://www.pchocasi.com admin

    şifre http://www.pchocasi.com oğuzhan kopyala yapıştır yapmadan elle yaz.

  • http://Website oğuzhan

    ADMİN OLDU HANGİ NERDERN ALACAZ OTOBÜSÜ

    • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

      kardesim otobüsü fransa man galerisinden alıyoruz ben dah 4 lvlim bana man galerisi gelmedi.

  • http://FACEBOOK FURKAN

    admin oldu ama otobüs nerde

  • FURKAN

    admin nerde

  • http://www.pchocasi.com Ernur

    Admin Kaardeşim Otobüs Hangi Galeride Satılıyor??

  • http://www.pchocasi.com admin

    Arkadaşlar bu yama skin yamasıdır otobüsü koyduktan sonra galerilerden tırları alıp denemeniz lazım.Bir tırı aldığınızda otobüs olarak size geliyor.

  • http://www.pchocasi.com Ernur

    admin kardeşim bnde 32tane yama var jant yamasından tut rüzgarlığına kadar yama var hepsi çalışıyor ama man galerisindn tırları aldım ama otobüs olmuyor napıcam

  • http://www.pchocasi.com Selim

    Beyler otobüsü almanız için ilk olarak yamayı indirin sonra bitane tır galerisine gidin tırları alın deneyin yani tır aldığınız zaman otobüs olarak çıkıyor karşınıza gidipte galeriden otobüs alamıyorsunuz.Bende çalışıyor.

    • http://yok ilyas

      Selim Adimin Fransa dan alınıyor dedi

      • http://yok ilyas

        yani sen nerden aldın

  • http://Website Orçun

    admin update ettikten sonra oluyor değilmi

  • http://Website ilyas

    Admin şehirin adını biliyormusun Fransadaki man galerisinin

  • http://yok İlyas

    Admin Man galerisindende Fransanın Hangi şehiri söylermisin

  • http://www.pchocasi.com admin

    İlyas Fransa’da hangi şehirde bilmiyorum valla bakman lazım bitane tır alıyordun sana tır yerine otobüs veriyor.Yani tır aslında otobüs olarak oynanıyor galeride sadece tır olarak görülüyor.

  • http://yok ilyas

    Yaa birisi söylesin Fransa’nın hangi şehirinden alınıyor lüfen söylesin birisi :(

  • http://Website UĞUR

    admin yardım et otobüs çok sevdim allah rıza için vido cek nasıl yaplyo anlat yalvaryoz ya almayoz otobüsü manın tüm galerine baktım diğer yamalar sildim olmyoooooo man bile aldım yok reyis olmyo vido cek nasıl yapıldın izleyelim pls yarıdm admin nerdesin :D

  • http://www.pchocasi.com admin

    Uğur bu yamayı herkes yapamıyor nedense ben size yarın bi tam yapabileceğiniz otobüs yaması paylaşayım onu indirin oynayın :)

  • http://Website Mustafa

    fıransada man galerisi yokki arkdaş :D

  • http://Website burak

    tabi kasa takılı olunca olmaz dimi

  • http://Website burak

    tabi kasa takılı olunca olmuyor

  • Pingback: Pchocasi - Euro Truck Simulator 2 Dorse Yamaları

    • http://Website mekansızz

      qardaslar acıl yardım edın bana ben ındırıom dosayaya nasıl atıcam

  • http://Website cafer

    Admin kardeş link ölü ilgilenirsen sevinirim teşekkürler

  • http://www.pchocasi.com admin

    Link yenilenmiştir Cafer

  • http://Website cafer

    Eyvallah Admin emeğe saygı çok güzel olmuş

  • http://Website Prptesto

    Admin Man a da baktım garajada baktım ama yok gardaş aynen dediğin gibi yaptım v 1.3.1 yanlışlık yok otobüs nerde çıkıyor acil yardım

  • http://www.pchocasi.com admin

    Prptesto otobüs olarak görünmüyor,herhangi galeriden tırı alıp denemen lazım.Tır sana otobüs olarak geliyor.

    • http://Website Prptesto

      Denedim olmyuo Scania tır aldım ama otobüs olmadı yardım açıkça anlatır msınbı

  • http://Website Prptesto

    Denedim olmuyo Admin Scania tır aldım otobüs olarak geri dönmedi açıkça söylermisin nasıl yapıyoz

  • http://Website cafer

    admin olmuyo yardım Scania tır aldım işe yaramadı bi videolu anlatım fln yap

  • http://Website sefer

    admin indirme yerine girdimizde aşagındaki indir e mi girecez

  • http://Website kürşad

    Admın dowlond dıyorum ınmıyor çalışma imleci gelıyor ondan sonra yeniden yukle safaya geliyor

  • http://www.pchocasi.com admin

    Kürşat ben tıkladım indir dedim iniyor bende ?

  • http://Website Emre

    Admin kardeşim fransadaki hangi şehre gidicez?

  • http://Website Emre

    admin kardeşim nolur yardım et. şimdi bu otobüsü fransanın hangi galerisi, hangi şehrinden alıyoruz? ayrıca otobüs, otobüs olarak gözüküyo mu?

  • http://www.pchocasi.com admin

    Linkler Yenilenmiştir.

  • İLKAY

    ADMİN BEN İNDİRDİM DİREK zzsivas_tur.scs dosyasını euro truck 2 nın mod klasorunun ıcıne attım ve şuan oyuna gırdım bırdne çok tır aldım fakat hıç birisi otobus olrak gelmedı ?

  • deniz

    Allah razı olsun senden pchocasi hiçbiyerde olmuyordu senin sayende yaptım takibimdesin bundan sonra.

  • taha

    admin kardeş yaptımda hiç bi degişiklik olmadı

  • http://www.pchocasi.com admin

    Merhabalar Taha Bey;

    Yaptığınız değişiklikleri söylermisiniz ?

  • http://Website ozan baki

    aabi oyun içinde otobüsü nasıl alacağımmm

  • http://Website ozan baki

    admin olmuyor şifreyi yazıyom olmuyor

    • http://453216 ismailcan

      şifre ne?

  • http://Website Omg

    Teşekkürler hocam

  • http://www.pchocasi.com admin

    Merhabalar İsmailCan

    Şifre http://www.pchocasi.com ‘dur.

  • http://Website eren

    admin şifreye http://www.pchocasi.com yazıyorum olmuyo yha

  • http://www.pchocasi.com admin

    Merhabalar Eren;

    http:// koymadan sadece www. pchocasi.com olarak denemelisin, yukarıda httpyi otomatik koyduğu için yoruma öyle görünüyor.

  • http://Website mert

    admin fransanın neresinde bu galeri

  • http://www.pchocasi.com admin

    Merhabalar Ömer;

    Rar şifresi www. pchocasi.com’dur. Elle yazmanız gerekli kopyala yapıştır yapmayınız.

  • http://Website furkan

    admin şifreyi denıyorum ama olmuyor

  • http://www.pchocasi.com admin

    Merhabalar Furkan;

    şifrenin başında www. olması gerekiyor. Kopyala yapıştır yapmadan eklemelisin.

    • http://Website furkan

      admınım dedıklerını harfıyen uyguluyorum ama cıdden olmuyor yanlıs sıfre veya bozuk dosya dıyor şifre yalnış dedıgınız gıbı http://www.pchocasi.com yazıyorum ama olmuyor lutfen yardımcı olun cok ıstıyorum bu modu sımdıden tesekkur ederım ..

  • http://Website furkan

    basına http yide yazmıyorum şifreyi girerken

  • http://www.pchocasi.com admin

    Merhabalar Furkan;

    Parola kaldırılmış olup, yeni link koyulmuştur indirebilirsiniz.

  • http://Website furkan

    hocam cok tesekkur edıyorum ındırdım yalnız bır sorum olcak dun baska sıteden yama ındırdım acılmıyordu bende sol tıklayarak bırlikte actan metin dosyosından acmıstım bugun verdıgınız lınk ındırdım ama sorun oldu dunden dolayı bunu nasıl duzeltebılırım yardımcı olur musunuz cok tesekkur edıyorum

  • http://Website erkin

    abi rar şifresi ne

  • http://www.pchocasi.com admin

    Merhabalar Erkin;

    Rar şifresi bulunmamaktadır.

  • http://Website isa

    man garisindeki otobüse dönüşen tırın adı ne?

  • http://Website hamit

    admin hangi tırı alıyoz ben hepsini aldım otobüs olarak dönmedi

  • http://Website hamit

    birde euro truck 2 de devam et sil profil oluştur yerinde düzenle olması gerek heralde bende yok o admin neden

  • http://Website SAMET

    HAMİT KARDEŞİM OYUN DEMO İSE İNTERNETTEN FULL OLMASI İÇİN KEY ŞİFRESİNİ İNDİR OYUNU AÇ VE OYUNUN ETKİNLEŞTİR DE ŞİFREYİ YAZ OLUCAKTIR

  • http://www.pchocasi.com admin

    Merhabalar Hamit;

    Samet arkadaşımızınd ediği gibi, oyun demo ise full yapman gerekir. Eğer oyun full değilse profil görünmez.

  • http://Website yiğit

    arkadaşlar oyunu full yapmak istiyosanız ürün kodu yazan yere THWYR Y553Q 71V7H L8KLL 4KFXE yazın benim ets em 1.2.5 belki sadece bu oyunun ürün kodudur yinede deneyin benden tavsiye :)

  • http://Website yiğit

    he bide benimki ets 2 yazmayı unutmuşum yinede deneyin derim :))))))))

  • http://Website mert kara

    Adamsınz oldu sonunda bee

    • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

      NASIL YAPTIN MERT KARDEŞİM

  • http://www.euroturucksimulatör2.com hayri

    ADMİN PANPA VİDEO ÇEKTE GÖSTER ALICAM AMA HADİİİİİİİİİİ

  • http://www.euroturucksimulatör2.com zazayeeee

    admin video çeksene daha mantıklı


CSS kodlarının IE6'da sorunsuz çalışması için başına _ işaretini koyabilirsiniz.